Vad händer idag?

Hej på er! En ny dag gryr och jag vaknade upp pigg och glad som vanligt.
Inplanerat för dagen är:
  • Spa 10:00
  • Lunch (självklart på dyr resturang) 12:00
  • Shooa 13:30
  • Snabbismöte 17:30
  • Ta en promenad i parken med Helena Von Claufhoffenberg 18:00
  • Fixa mig för kvällen 19:00
Så vad ska jag göra ikväll? Jag ska träffa Gustaf Af Steffensrynd och Kristina Baptiste.
Vi har tänkt att vara hemma hos mig (självklart) och dricka Moet med jordgubbar. Pappas assistent har redan inhandlat Moet åt mig för 2700:-kr. Sen ska vi sitta och filosofera och diskutera våra rika liv och vad vi ska göra åt fattiga människor. Kommer självklart inte hinna blogga mer idag då ni ser att mitt schema är fullspäckat. Fortsätt sök om assistentjobbet, jag tror på er och ser fram imot att träffa den fratida assistenten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla, kan du dricka sånt där blask!! Min somelier skrattade gott när jag frågade om vi hade sånt dricka i källaren. Eller om han nu är Somalier, vettetusan numera när jag inte hanterar personalen själv. Men du bör se över din vinkällare för det där är ju odrickbart. /V

2011-09-16 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0