Spa

Min personliga chaufför har stått utanför ett tag nu, men jag passar på och ger er ett inlägg först innan jag går.
Jag ska till min personliga frisör, sen ska jag på ansiktsbehandling, pedikyr, spa, ja allting så jag är iordning till middagen ikväll. Man måste ju vara fräsch.
Jag är säker på att Helena Von Claufhoffenberg kommer vara strålande vacker ikväll men ingen slår mig. Helena, jag vet att du läser men du vet att jag är vackrast av oss. Jag hoppas du gjort dig av med finnen som du hade, måste varit tufft att inte kunna gå ut.
Nej nu har chauffören stått där ute i en kvart så jag får väl bege mig ut. Ska bara leta upp min päls.
Ska se till att chauffören kommer lite sent sen till Helena Von Claufhoffenberg, fint folk kommer alltid sent. Jag ska försöka komma sist, självklart med den största gåvan också.

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv;jag förstår att du inte tycker att min blogg är fin , men jag , haringen header och jag försöker allt jag kan för att få fram den , jag har gjort den och allt sånt , men de är fel i kodmallen , jag och min kompis Amy gör allt vi kan för att fixa den , så jag tycker du är väldigt taskig!

2011-09-14 @ 14:34:28
URL: http://beautiulstar.blogg.se/
Postat av: zeinab & manuella

fin blogg!

2011-09-14 @ 15:09:13
URL: http://baarcafans.blogg.se/
Postat av: becka

du som är korkad, idiot!

min kompis sa att hela den va sann, så hur fan ska man inte tro det då?

plus att det står based on a true story?

jagvet att hela inte är sann, men halva är faktist det. Asså när jag sa, sann historia så menade jag faktist inte hela. Asså du behöver inte förklara. Är det någon som är fucking korkad så är det du.

Och kanske du som tror på att Jack och Rose finns i titanic.

2011-09-14 @ 16:04:46
URL: http://rhka.blogg.se/
Postat av: sophia

varför lägger du aldrig ut bilder på dig själv och dem i din omgivning. är osäker på om jag tror att du är äkta. sen förstår jag inte varför du måste klampa ner på folk...

2011-09-14 @ 16:42:50
URL: http://photosbysophia.blogg.se/
Postat av: Viktor

Någon som tror att innehållet i den här bloggen, stora delar är äkta, förtjänar väl nästan att få tro det :-) Ironi.....kul, men racka inte ned på andras bloggar kära "Silvia", de kan bli ledsna, och det är väl inte riktigt det som du är ute efter, t ex inlägget hos elionia (hette hon så?). Och är man elak så folk blir lite ledsna, då försvinner ju vitsen med ironin..... keep it up :-) /V

2011-09-14 @ 17:22:21
Postat av: Jessica

Sällan man ser omogna personer.. Men du verkar vara en av dom

2011-09-15 @ 11:48:22
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0