Lördag

Vilken härlig dag jag hade igår. Alldeles perfekt om ni frågar mig.
Iofs är alla dagar perfekta i mitt liv, förutom dagen IsaDora dog.
Gustaf var verkligen rolig igår, vilken humor alltså. Han behandlade mig som den prinsessa jag är, det betydde verkligen mycket. Jag minns speciellt ett skämt han sa:
Jag förstår inte hur folk kan svälta i Afrika när mat är så gott?
Jag skrattade så jag kiknade. Tror faktiskt att jag ska bjuda över Gustaf ensam nästa gång. Han vore verkligen något för mig. (Carl-Philip, jag vet att du läser men du kan ge upp. När du dödade IsaDora med övermatande så kan jag aldrig se på dig igen. Förresten sluta skicka blommor)
Och till dig Gustaf - Du är rik, vacker, och nästan perfekt, du hade kunnat bli en perfekt man i mitt liv.
Nu sitter jag bara här och väntar på att Gustaf ska ringa, det är ju så en gentleman gör.
Medans jag väntar ska jag nog ta några simtag i poolen. Det är ju bäst att man håller sig i topp, annars kanske man blir som:


Ska nog simma naken, för er som inte vet så har jag en pool som går att värma upp ute, har ju en inomhuspool också men det är så mycket skönare att simma ute, man känner sig så rik då.

Nu sitter jag här naken så nu är det dags att hoppa i poolen som pappas assistent värmde upp förut. Får nog ta och skaffa mig en egen assistent nu.
Är du rätt för jobbet? Ansök nu.

Kommentarer
Postat av: Clara

Egentligen skulle jag kunna ta och skälla ut dig.. Men jag är inte så sjuk omogen som du verkar vara, tyvärr. Tycker du inte om hästar så visst, det skiter jag i. Men du behöver inte gå och klanka ner på andra för att dem gillar nåt som du inte gillar.. Tack och hej!

2011-09-17 @ 11:20:09
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0