Jag har...

Gustaf ringde precis. Han bjöd över mig på ett glas Moet, vi bor ju nästan grannar så det tar väl 5 minuter att gå, men jag tar nog chauffören istället, som rikt folk. Det regnar ju även och jag kan inte förstöra mitt perfekta hår och min fina klänning. Vad skulle Gustaf tro om mig då? Att jag var fattig?
Ska jag gå utan trosor under klänningen eller med? Hmm, svårt val. Har inte bestämt mig än. Kanske blir en liten överraskning för Gustaf.

Innan jag går så måste jag berätta något roligt. Jag bokade en resa till Thailand, med lyxvilla och pool och grejer. Skulle aldrig klara av att bo på ett vanligt hotell. Tänk att dela pool med främlingar som kissar i vattnet.
Köpte två biljetter men har inte bestämt mig med vem jag ska åka än. Vi får se hur det går med Gustaf ikväll, kanske bjuder med honom om allt går rätt.
Resan gick på (flyg,lyxvilla med utsikt, betjänt) 125.109:-Kr. Sen måste jag ha med mig fickpengar också, det får väl bli cirka 30.000:-kr. Har man pengar så har man.
Är ni inte glada för mig?

Nu måste jag skynda till Gustaf, han väntar nog på att jag ska ringa på dörren.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-09-18 @ 11:45:57
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0