Va romantiskt!

Det här var nog det mest romantiska jag varit med om. Carl-Philip kom över, helt utan förvarning, han hade med sej både blommor, pengar och en flaska Moet, trots att han inte ens gillar det. Han sa att han var ledsen för att han var så elak mot mej igår och att han inte kan tänka sej ett liv utan mej. Åh älskade Carl-Philip, finns det någon bättre ? Nej jag tror nog inte det.
Men min flaska med Moet ska jag nog spara till helgen, den tänker jag inte dricka nu då jag faktiskt drack lite igår. Man vill väl inte bli alkoholist.
Carl stannade inte så länge, bara ett litet tag, han hade några ärenden att göra med sin pappa, han sa att det skulle bli en överraskning någon dag i veckan.
Nu ska jag gå och beundra mina vackra blommor, dom måste varit riktigt dyra då det är en väldigt stor bukett och Carl snålar inte när det gäller mej.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo den va grymt god!

skulle väl va ostsåsen isf som va onyttig..

2009-05-24 @ 22:12:04
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jess

men seriöst , orka , du är väl bara en liten snor unge som lekero försöker få en " stpr " blogg , du påstår att du är rik , ja du kanske får halva barn / studie bidraget eller något , och din pojkvän är nån finnig typ från paralell klassen :)

2009-05-24 @ 22:32:29
Postat av: Chuck

hehe så va anser du e fel me den för, ja gillar den precis som den är.

2009-05-24 @ 22:41:11
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: HORA!

du verkar ju inte som en hora iaf har man pengar kan man köpa dej tummen upp

2009-05-28 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0