Det närmar sej...

Sommaren är på väg, och med det menas att skolan kommer försvinna ur mitt liv för evigt, tänker aldrig mer sätta min fot i en enda skola igen. Varför ska jag göra det liksom, när jag ändå är så jävla smart och rik och perfekt.
Nu när det snart är slut så betyder ju det att det knappt är något plugg kvar, så idag är jag ledig. Gissa vad jag ska göra? Inte shoppa haha, för det var väl det ni trodde. Nejnej jag ska faktiskt bara vara hemma, helt otroligt för att vara mej. Men jag börjar känna mej lite krasslig så idag blir en riktig bloggdag för mej, det gillar ju ni också för ni bara älskar min blogg och mina inlägg. Trots att jag är lite halvförkyld så ser jag sjukt snygg ut, det är det nog inte mångaa här i världen som är, men jag är iofs alltid snygg till och med när jag är magsjuk.


Byebye skolan!


Senare kommer det komma inlägg om hur du kan bli perfekt som jag, kommer nog också komma upp ett hälsoinlägg, för alla ni där ute äter ju bara McDonalds, glass och massa fet mat, nej det här måste få ett stopp, och vad kan då vara bättre än att jag som är så bra på allt skriver ett inlägg om hur du ska göra för att sluta tjocka dej!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Inte jobb precis. Ett extrajobb. Jag gör det bara på söndagar...

2009-05-25 @ 08:43:04
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

SV: Jag skulle gärna ha en nakenhund ja ;)

Nej det kanske inte e så fräscht men det får man stå ut med om man tycker om ett slags djur så mycket som jag gör :) Kan inte bara tänka på en sak :p

2009-05-25 @ 08:51:45
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hejsan hej=)





Har fastat för din blogg helt. jätte kul att man har en till att följa=) Ha en underbar dag=)



kramis

2009-05-25 @ 08:56:16
URL: http://memystar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Gillar du inte H&M?

Jag tkr oxå DISS

2009-05-25 @ 09:08:37
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ehh okej haha :P

2009-05-25 @ 09:15:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enligt dina svar nedan har du väl privatundervisning och går inte i skolan? Om du vill att självkonstruktionen ska framstå som trovärdig kanske du ska försöka vara lite mer konsekvent ;0.

/Bella



Du tycker om att:

[x] kramas - Bara fräscha människor

[x] pussas - Bara med min IsaDora

[x] prata - Jag pratar hela tiden

[x] sova - Vem gillar inte det ?

[x] gå upp tidigt - Ja, jag är ju perfekt!

[x] lyssna på musik -

[ ] lyssna på musik i hörlurar - Då förstör man min perfekta hörsel

[x] vara på stan - Bara om man slipper trängas med tjocka människor.

[/] vara ensam - Kan vara skönt ibland

[x] vara med kompisar - Kompisar betyder ju nästan allt.

[x] vara kär - Bara om killen har pengar.

[ ] vara i skolan - Jag har privatundervisning. Har man pengar så har man.

2009-05-25 @ 09:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0