MyPerfectDay

Hej igen, Silvia Von Eisten här. Jag vet att jag precis skrev ett inlägg men nu tänkte jag berätta vad jag gjort idag
Idag har jag vart hemma och solat soliarum. Vi har eget här i huset så jag betalar ingenting. Inte för att jag inte skulle haft råd att betala för ett "vanligt" solarium men det är så skabbiga folk där som svettar ner dom.
Efter jag hade solat så kom pojkvännen hit med sin äckliga hund (förlåt älskling men du vet att jag hatar den där grejen). Iaf, hunden fick sitta utanför grinden, han ska inte komma nära min hus och pälsa ner. Själv har jag en nakenhund. Inga andra djur får komma i min närhet. Min älskade vovve heter Isa Dora.

Jag och my boy bestämde att vi skulle dra in mot stan, men såklart vi kunde inte lämna hans sak utanför grinden så han fick gå in i utestugan där jag ändå aldrig är.
Väl i stan blev det en del shopping, mestadels på NK. Det blev ett par chinos, några tröjor, klänningar, kjolar ja allt möjligt för att förbereda mej på sommaren. Köpte även lite kläder till min älskling. Det blev ganska billigt, 10 tusen kronor. Brukar handla för mer men hittade inte allt jag skulle ha.

Efter vi varit inne på NK, så skulle vi dra och äta sushi. Men vi hittade ingen tillräcklig fräsch restaurant, så vi gick upp till götaplatsen och satte oss på ett café. Var ganska ofräscht men det fick gå. Jag bad personalen snällt att städa iordning där jag skulle sitta. Dom bara kollade surt på mej som om jag vore otacksam eller någonting. Hur kan man vara så när man jobbar på ett café. Nej dit går jag inte igen.

Nu tänkte jag fixa lite på min design, jag är ganska grym, så vill ni att jag ska fixa era så tar jag 150 kronor per design :) Kram


Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

hur kmr dt sig att du tar betalt för att fixa designer om du nu är så "rik"?

2009-05-24 @ 17:16:46
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0