Hej!

Detta är en blogg där jag kan skriva av mej om allt som händer i mitt perfekta liv.
Jag har ju så mycket att göra om dagarna, spenderar flera tusen kronor på kläder VARJE DAG! Jag förstår om ni kan bli avundsjuka när jag skriver om mina dagar  men vadå... Det är ju inte mer än rätt.

Så jag tänkte presentera mig lite kortfattat.
Jag heter Silvia Von Eisten och är 17 år. Släkten går tillbaka till 17-hundratalet någon gång, och tydligen var vi en väldigt rik familj så därför har denna generations familj ärvt en del pengar. Eller en del ? Hmm mycket pengar kanske jag ska säga... Hur mycket pengar det är behöver ni inte fråga för det kommer ni inte få svar på ändå. Jag vet att ni kommer vara nyfikna men fuck off.
Jag bor ju då i Askim med min mamma och pappa + tre systrar och fem bröder. Vi är en stor familj men det går ingen nöd på oss då vi har så mycket pengar.
Vi bor i en riktigt stor villa med 3 våningar med stor trädgård, egen båtplats har vi också. En yatch. Skitsnygg ska jag säga er. Vissa har ju faktiskt lite mer tur här i livet. Jag slipper ju jobba då jag får massa pengar av mina föräldrar. Jag skulle aldrig kunna tänka mej att jobba i en vanlig klädbutik, eller ett café. Nej jobb är bara för dom fattiga.

Jag har även en snygg pojkvän, vi har varit tillsammans i två veckor. Men jag vill spendera hela livet med honom. Han är bara så perfekt. Han har raka tänder, är blond, smal men vältränad, söt liten näsa, ja han är perfekt helt enkelt. Och självklart är han rik annars hade det nog inte varit vi idag.
Han har även ett eget företag så han kommer ju försörja mej hela livet så jag slipper jobba. Bara ligga och pressa hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Josefine

asså snacka om att man kan skryta! "vi har så mkt pengar.. vi har så mkt pengar.. jag får allt jag vill ha.. jag behöver inte jobba.. hela mitt liv är så perfekt det bara kan bli".. Jag börjar nästan tro att detta är ett skämt. Svara ärligt nu.. detta måste ju vara ett skämt.. för vem fan skulle skriva sådär? :P



men om det inte är de så fyfan i helvete vad du verkar vara bortskämd. och nej jag är inte avundsjuk på dig.. för jag kan inte direkt säga att vår familj har spec lite pengar.. tvärt om men jag skulle fan i mej inte skryta om det så som du gör!



haha detta är så jävla pstetiskt.. det låter typ som att du är 10 år eller något när du skriver.. En normal vuxen människa skulle fan inte skriva så där.



Ta inte illa upp nu av det jag skrivit.. jag menar inget illa mot dig. Jag säger bara sannigen! och hoppas du tar till dig det jag skrivit och inte bara skiter i det! vilket jag skulle kunna tänka mig att du gör eftersom du verkar tro att du är så jävla överlägsen. Kom ihåg att jag inte menar något illa.



Ha det bra! //Josse



//Johanna

2009-05-22 @ 22:19:12
Postat av: Anonym

asså snacka om att man kan skryta! "vi har så mkt pengar.. vi har så mkt pengar.. jag får allt jag vill ha.. jag behöver inte jobba.. hela mitt liv är så perfekt det bara kan bli".. Jag börjar nästan tro att detta är ett skämt. Svara ärligt nu.. detta måste ju vara ett skämt.. för vem fan skulle skriva sådär? :P



men om det inte är de så fyfan i helvete vad du verkar vara bortskämd. och nej jag är inte avundsjuk på dig.. för jag kan inte direkt säga att vår familj har spec lite pengar.. tvärt om men jag skulle fan i mej inte skryta om det så som du gör!



haha detta är så jävla pstetiskt.. det låter typ som att du är 10 år eller något när du skriver.. En normal vuxen människa skulle fan inte skriva så där.



Ta inte illa upp nu av det jag skrivit.. jag menar inget illa mot dig. Jag säger bara sannigen! och hoppas du tar till dig det jag skrivit och inte bara skiter i det! vilket jag skulle kunna tänka mig att du gör eftersom du verkar tro att du är så jävla överlägsen. Kom ihåg att jag inte menar något illa.



Ha det bra! //Josse



//Johanna

2009-05-22 @ 22:20:42
Postat av: Anonym

kolla in min blogg :D http://cannaviktoria.blogg.se

2009-05-23 @ 01:45:28
Postat av: linnea

snälla det här måste vara ett skämt? :P du exixterar inte på riktigt va? alltså det man nyss fick läsa är heeeeeeeeelt sjukt!! trodde de inte existerade sånna här människor :O trodde man överdrev när man beskriver överdrivet bortskämda människor som ser ner på alla möjliga människor som inte är lika "perfekta" som dom själva osv..



du skriver typ som att livet handlar om pengar och ytlighet? och du ska snart fylla 18? det finns så mycket mer.. Jag skulle då hellre vara fattig med medkänsla och omtanke, än rik och se ner på andra som inte lever "samma perfekta liv" som mig... vad skulle det vara för fel med att gå på ett vanligt café :S vad är det för fel på fattiga människor, typ som dom skulle bära på nån sjukdom or what? kan inte tänka att du resonrerar såhär! du måste vara en bluff???? :S

2009-05-23 @ 03:48:17
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars människa som behöver låtsas vara rik för att bli accepterad. vad vill du att vi ska göra? säga OH WOW? du ljuger ju bara.

2009-05-23 @ 13:30:03
Postat av: Sanna

Haha fy fan avd klockrent ! (Y) du försöker vara en dum blond brud, och du lyckas, shit vad jag skrattar när jag läser dina inlägg, för du driver väll med mig right ? :D

2009-05-29 @ 17:46:41
URL: http://sasnnalixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0