Hej allihopa!

Moste be om ursakt, eller egentligen sa behover jag inte det.
Men tankte meddela att jag lagger ner denna blogg nu . Jag har viktigare saker for mej i usa. Har gift mej och blivit en stor stjarnmodell har for jag ar ju so snygg. Behover ju egentligen inte jobba, men det har ar ju so kul, o ni kommer aldrig fo vara med om nogot liknande .


Ska fa traffa president Obama om 2 monader. Han hade sett mej po en rekalmskyllt och horde av sej och bjod in mej po veglunch i vita huset. Kommer kanske sto har i tidningarna i sverige vem vet. Kommer iaf lota bloggen sto oppen so ni kan lasa min perfekta blogg, kanske kommer tillbaka nogon dag,

Nu ska jag och Paris Hilton go och modella.

Kommentarer
Postat av: linda

tja tja hur e de :)

kolla in min blogg o svara på min fråga skulle bli jätte glad om du lämna ett spår efter dig

puss

2009-08-28 @ 23:46:43
URL: http://busungen.webblogg.se/
Postat av: linn

haha vilket liv. är de verkligen lyckligt?

2009-10-29 @ 19:43:10
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Madde<33

Fin Blogg!!

Besök min blogg och kommentera den om du vill=)

Skulle verkligen uppskatta de om du kommenterade(L)

Tack

2010-07-19 @ 22:52:58
URL: http://maderinas.blogg.se/
Postat av: läs igenom detta

lukasevangeliet 19:27 Men dessa mina ovänner, som icke ville hava mig till konung över sig, fören dem hit huggen ned dem här inför mig.



ja du det var din älskade jesus som sa vänd andra kinden till! som sa det här också! och jesus som föriövrigt är synonym med gud beordrade detta med och stödjde denna självmordsbombning i bibeln antar att terroristerna måste läst bibeln för det här hittar du inte i koranen och snälla sluta hänvisa till haddither, det är inte ens alla muslimer som accepterar haddither eller vilka haddither som helst heller för den delen om du tror det!



Då nu deras hjärtan hade blivit glada, sade de: "Låt hämta Simson, för att han må förlusta oss." Och Simson blev hämtad ur fängelset och måste vara dem till förlustelse. Och de hade ställt honom mellan pelarna.

26.

Men Simson sade till den gosse som höll honom vid handen: "Släpp mig och låt mig komma intill pelarna som huset vilar på, så att jag får luta mig mot dem."

27.

Och huset var fullt med män och kvinnor, och filistéernas alla hövdingar voro där; och på taket voro vid pass tre tusen män och kvinnor, som sågo på, huru Simson förlustade dem.

28.

Men Simson ropade till HERREN och sade: "Herre, HERRE, tänk på mig och styrk mig allenast denna gång, o Gud, så att jag får taga hämnd på filistéerna för ett av mina båda ögon." Judit 13:7. Hebr. 11:32 f.

29.

Därefter fattade Simson i de båda mittelpelare som huset vilade på, och tog fast tag mot dem; han fattade i den ena med högra handen och i den andra med vänstra.

30.

Och Simson sade: "Må jag nu själv dö med filistéerna." Sedan böjde han sig framåt med sådan kraft, att huset föll omkull över hövdingarna och allt folket som fanns där. Och de som han så dödade vid sin död voro flera än de som han hade dödat, medan han levde.

31.

Och hans bröder och hela hans familj kommo ditned och togo honom upp med sig och begrovo honom mellan Sorga och Estaol, i hans fader Manoas grav. Han hade då i tjugu år varit domare i Israel.

2010-08-22 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0