Varför tycker jag så om Afrika?

Eftersom de saknar den sociala sammanhållning att använda resurser på ett sätt som förbättrar deras samhälle.
Det är ett faktum att ingen i politik, akademi och näringsliv, är tillåtet att säga. Det sårar tydligen människors känslor.

Ursäkten är att skylla det på vita och rika människor. Vita människor slogs med varandra och förslavade varandra precis som afrikaner fortfarande gör idag.
Varför klarar de vita och asiatiska människorna att utvecklas och skapa teknik och ett hållbart samhälle genom hela tragedin men afrikaner inte?

Vi ger dom utbildningar, skolgång, jobb, och sjukhus men allt dom gör är att förslava och döda varandra.
Tack gud att jag föddes i en rik familj, skulle absolut inte klarat att leva ett liv i fattigdom, varken som fattig svensson eller barn i Afrika. Livet blir så mycket bättre när man vet att man sitter på en förmögenhet. Förstår att många blir avundsjuka på mig men ni får slita och jobba på. Är man fattig så är man.

Alla rika människor håller nog med mig.

Kommentarer
Postat av: caaruu

Håller med dig om afrika?? Nej..Håller med dina åsikter?? Nej...tycker du nervärderar verklige de folk som kämpar för att ha ett bra liv o kunna erbjuda de bästa för sina barn..Alla är vi olika!! Hur tror du de så kallade ''rika människor'' har blivit rika?? genom att jobba häcken av sig för att uppnå där de är idag!!så att deras barn kan komma att vara antingen tacksamma elle jäävligt otacksamma små bortskämda barn!!

2011-09-12 @ 14:48:18
URL: http://changeway.blogg.se/
Postat av: Susanna

Sv: Öh okej. Och avd har du för anledning att skriva så? Du har ingen jävla idé om hur mitt liv och min inkomst ser ut lilla vännen, och vad jag gör kan du bara glömma att du ska kunna klaga på. Antar att du inte vet mina problem, så du behöver inte skriva kommentarer som trycker ner en.

2011-09-12 @ 16:37:55
URL: http://susannawestman.blogg.se/
Postat av: Susanna

åh btw, du är en bortskämd snorvalp som tror att du kan allt. Bitch

2011-09-12 @ 16:44:13
URL: http://susannawestman.blogg.se/
Postat av: anonym

vill du veta en sak som jag tycker om din blogg? :3

den är astråkig, kan du inte hitta på något som är roligare att läsa för deta suger!!!!!!!!!!!

2011-09-12 @ 17:02:07
Postat av: jupp

Hellre fattig och lycklig än rik och olycklig

2011-09-12 @ 18:38:45
Postat av: Ori

Hahaha.. Denna blogg måste va ett skämt:) eller??!! För annars tycker jag sååå synd om dig.. Skrattar åt din idiotiska text. Tur att du är rik, för stavning eller intellekt är INTE starkt hos dig... "Rich perfekt hot your not.." Stavningskontroll, tack!! "perfekt"??? U wish=)

2011-09-13 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0