Silvia is back - Vad har hänt?

Vad härligt att alla läsare är tillbaka. Statistiken har varit hög som sagt, hade tröttnat lite på blogglivet för jag har ju så mycket annat viktigt för mig. Det är ju så när man är rik och vacker. Så vad har ni haft för er? Eller vänta det bryr jag mig faktiskt inte om, den här bloggen är om mig och ni läser ju den för att ni önskar att ni var som mig.

Så vad har hänt i mitt perfekta liv? Som sagt så har jag ju varit i Usa, har fått träffa Paris Hilton, hon är verkligen en förebild. Har även träffat Brad Pitt och Angelina Jolie, dom verkar verkligen vara lyckliga tillsammans. Självklart är dom ju rika också, skulle aldrig kasta bort min tid på fattiga lata människor.

Det har även hänt en ganska tragisk grej i mitt annars så perfekta liv. Min älskade, vackra, fina, perfekta IsaDora har lämnat denna världen för gud ville ta tillbaka sin finaste, perfekta hund. När jag var i Usa så hade Carl-Philip passat IsaDora, jag gav han det ansvaret, men när jag kom hem så hade hon blivit fet och pluffsig. Jag var självklart tvungen att sätta henne på diet, jag såg verkligen i hennes ögon hur olycklig hon var i sin feta kropp. Hon fick morötter till frukost, ingen lunch, middag blev 2 stycken hundmatsbitar, ingen kvällsmat. Efter två veckor avled hon, jag tror det var pga någon slags fettmatumör eller liknande när Carl matade henne.
Självklart dumpade jag Carl efter detta, nu kan han sitta där hemma med sitt dreggel själv.

Nu letar jag såklart efter en ny man. Självklart har många killar hört av sig när bloggen var aktiv, dom såg såklart någonting i mig, får väl ta och försöka ta kontakt med dessa män igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0