Mitt fina hus

Hej. Glömde berätta i förra inlägget att jag har flyttat hemifrån, självklart betalar jag ju inte utan det gör min far. Han är så snäll och gullig (tack pappa, du är bäst och inser mitt värde). Ni ska få se en bild här

Självklart ska jag anställa en dyr målare som ska måla huset rosa och fixa till gräsmattan med isskulpturer som får bytas ut varje dag. Det blir en del pengar men som sagt, pappa betalar, går ju ingen press på Von Eisten precis.
Jag har en stor pool på baksidan, en mindre pool i min lyxiga källaren med bastu.
Har inte körkort än men det står en fin bil i garagen som väntar på att köras av mig. Men just nu har jag min egna chaufför.
Har även en städerska som kommer en gång i veckan när jag är ute, kan ju självklart inte ha henne där när jag är i huset. Funderar på att byta ut henne då hon välte en väldigt vacker och dyr vas som jag köpt i Förenta Arabemiraten. Jag kan ju inte ha klantskallar rännande i huset. Självklart är mina grannar väldigt rika, annars hade jag inte kunnat bo här. Föreställ er att bo i ett våningshus hyresrätt, herregud alltså. Grannar som bankar i väggen/taket stup i kvarten, barn som springer och skriker i trapputgången och bara omgiven av fattiga människor som inte orkar med livet för att de är så fattiga.

Kommentarer
Postat av: Banan

TROLLOLOLOLOLOLO

2011-09-13 @ 16:20:05
Postat av: HANNA

sv: okej :D

2011-09-13 @ 19:46:09
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Allt bra med dig ? :)

2011-09-13 @ 21:39:27
URL: http://sheys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0