Gårdagen

Middagsbjudningen igår var verkligen lyckad. Vet inte hur många gåvor och presenter Helena fick, ett helt berg. Min var ju störst som jag redan visste innan. Många tjejer som kollade med avund på mig och min vackra klänning.
En tråkig grej som hände var att Grete Hystingiritta hade med sig sin pälsiga hund. Ni som följt bloggen vet att jag hatar pälsdjur. Sa till Helena att hon vet att jag inte gillar sånt där och hon förstod mig självklart så hon sa åt Grete att stänga in den i utestugan. Jag får alltid min vilja igenom.

Så vad köpte jag till Helena. Första presenten från mig var ett dyrt guldhalsband. 10.000:-kr kostade det. Sen till den stora presenten, köpte jag en hemmabioanläggning. Jag har märkt att det fattades i hennes lyxvilla så jag var ju tvungen att köpa en. Det  blir en helt annan känsla att kolla på film då. Det gick på 75.000:-kr med installation och transport. Ni skulle se vad glad hon blev, det  var den bästa presenten av dom alla sa hon.
Dom andra presenterna som hon fick av gästerna var ju inte lika fina som mina, det var lite mindre småsaker bara. Guldhalsband, armband och lite sådant. Det var nog dyrt, men inte som mina presenter.

Middagen bestod av:
Förrätt: Lax-/räkpaté med citronsås
Huvudrätt: Grillad oxfilé med osttäcke med grillad tomat, tomatröra & örtbakad vitlökspotatis
Efterrätt: Panerad vaniljglass med chokladsås, pistagenötter & honung

Självklart var det olika viner till maten t.ex. El CotoCrianza som jag valde. Oerhört gott.

Nu ska jag gå till spat och få massage. Det behövs efter gårdagen. Puss på er.


Så här såg dukningen ut. Självklart var det fler bord då det var många gäster.

Kommentarer
Postat av: Emma -FOTOBLOGG-

´Fin blogg! :) Allt bra?

2011-09-15 @ 11:28:20
URL: http://emmahss.blogg.se/
Postat av: Angelica

SV: Ingen är perfekt, så att ja, jag är operfekt :)

Och angående designen. Hade du haft en fin så visst, då hade jag förstått dig. Men nja, nu skämmde du bara ut dig.

2011-09-15 @ 12:04:20
URL: http://aangelicagustavsson.blogg.se/
Postat av: M*

- fint!

2011-09-15 @ 14:38:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Cici

Kul med en ironiblogg, bloggar med "låtsasliv" är alltid underhållande, som att följa en såpa på teve ungefär, fast the writers är ju liiite bättre på tv. Jobba lite på det så skulle den här bloggen med påhittade historier funka bra :)

2011-09-16 @ 02:30:55
URL: http://simplycici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0