Assistent får sparken - Ny assistent sökes

Hej! Nu är det Silvia Von Eisten som skriver.
Innan har jag haft en assistent vid namn Bai Li.
Hon har skrivit alla mina inlägg åt mig, jag har sagt åt henne exakt vad hon skulle skrivit.
Som ni märkt har det blivit lite stavfel här och där pga detta har jag nu sparkat Bai Li.
Ni tror väl verkligen inte på riktigt att jag har tid att sitta och skriva här, nej jag har bättre saker för mig.

Så nu söker jag en ny assistent.
Jag betalar 5000:-kr i veckan, du ansöker här i kommentarsfältet, glöm inte skriva med din mejl.
Du ska helst bo i eller nära Göteborg så du kan ta dig till mitt stora fina hus.
Men om du bor utanför Göteborg och ändå vill ha jobbet så har jag ett rum att erbjuda, men då blir lönen 3500:-kr i veckan istället. Om du blir min assistent så ska du ha tid att skriva minst 3 inlägg om dagen.
Du måste även ha MVG+ i svenska så du stavar bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie Rosenlöf

Vad roligt att du hittade till min blogg och tack för erbjudandet om jobb men tyvärr har jag ingen möjlighet för tillfället. :( Tusen tack i alla fall!

2011-09-14 @ 07:46:34
URL: http://emelierosenlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0