Svar kommentar;

Hej! Jo asså jag har läst din blogg.. men säg mig det måste ju vara en fejk blogg.. seriöst visst låtsas du bara för att se hur människor ska reagera och för att det är en kul grej? Jag tror iaf att du bara hittar på allt! För vem fan skulle skriva sådär. Men visst har jag rätt? jag skulle bli väldigt tacksam för svar!

/Alice

Svar; Du hade ingen blogg så jag svarar i ett inlägg istället. Jag förstår seriöst inte varför detta skulle vara en fejkblogg ? Vad tänker du med egentligen? Får man inte skriva om att man är rik, om att man tycker att man är perfekt ! För jo jag tycker att jag är perfekt, snyggast, och vackrast. Och om nu detta skulle varit en fejkblogg varför skulle jag då startat om en tävling. Du får tänka efter lite innan du ställer så konstiga frågor. Jag kan inte hjälpa att du och ni andra är så avundsjuka på mej. För det är det ni är annars hade ni inte skrivit som ni gör ! Seriöst, ni får ta och skaffa er ett liv. Jag vet att ni önskar att ni vore mej. Att ni skulle ha lika mycket pengar som mej. Att ni skulle vara lika vackra som mej. Men sorry bitches I'm the one and Only!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Om du tycker att du är perfekt, snyggast och vackrast, varför har du då inga bilder på dig själv i bloggen ?

2009-05-23 @ 23:19:06
Postat av: Alice

Hahahaha tillåt mig att skratta! Okej okej.. och vad är det som får dig att tro att jag skulle vara avundsjuk på dig? Asså jag skulle absolut inte vilja vara som som dig.. tror du jag skulle vilja vara så ytlig och egoistisk som du verkar vara..Det är det absolut sista jag skulle vilja. vad tänker du med egentligen? haha! Det är när man får allt man vill ha som man blir som dig och NEJ det vill jag absolut inte. men asså jag ska inte lägga ner mer tid på någon som jag bara stör mig jävligt mycket på. Du får säga precis vad du vill i din blogg.. det skiter jag fullständigt i bara du inte sårar andra. Det är det viktigaste! och hoppas du fattar det också!

2009-05-24 @ 02:26:12
Postat av: Alice

och angående tävligen.. du startar en tävlig för att folk inte ska tro det jag tror.. Att det är en fejk-blogg! men visst jag kan ha fel men jag hoppas seriöst för din egen skull att det är en fejkblogg :) och varför har du inga bilder på dig själv.. det säger ju endel bara det!

2009-05-24 @ 02:31:21
Postat av: Oskar

Jävla no-lifer som bara sitter och fejkar. Haha tror du seriöst att jag och säkert många andrqvgår på allt det här eller? haha du är ju bara så jävla blåst :)

2009-05-24 @ 02:41:41
Postat av: Saga

Håller med ovanstående.

Du är patetisk. Lägg ner bloggen innan någon anmäler dig!

2009-05-24 @ 10:59:32
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Anni

Klart man undrar om det verkligen finns någon därute som beter sig så här. Men det finns det uppenbarligen. Och att undra och ha egna åsikter finns det ingen lag på. Och för att man nu gör det,betyder det väl inte att man är avundsjuk på någon.Mina åsikter är mina,andra folks åsikter som reagerar på detta beetende är oxå deras. Och sen har vi dina åsikter som DU får stå för och som sagt enbart är dina.

2009-05-24 @ 13:59:19
URL: http://missannisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett ÄÄGD du blev då! haha^^

2009-05-24 @ 15:10:08
Postat av: CASSI DA QUEEN

jag håller med fanny^^ om du nu tkr du är snyggast i världen, var är då bilderna på dig själv?

eller haru inte råd med en kamera..?

2009-05-24 @ 20:11:13
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0