Nattmys

Hej igen :) Saknat mej ? Har fått en del besökare medans jag varit borta men ingen kommenterar.. Hihi.

Jaja klockan är nu 19:03 och snart kommer nog Carl hit. Vi ska ha lite myspys ikväll med naturgodis och cola light. Hoppas bara inte han tar med hans fula sak, det händer ju ibland att han tar hit den som ni nog redan märkt. Usch säger jag bara. Vem tar och skaffar en sån äcklig sak ? Ja jag undrar då det.

Jag glömde berätta förut om att jag köpte lite filmer. Eller ah, köpte SATC-boxen. Jag hade den innan men lillebrorsan lämnade bort den till sina jävla kompisar för att han var arg på mej. Och dom lämnar ju aldrig tillbaka den så jag köpte en ny. Men det är väl bäst det för jag skulle ändå inte ta i den gamla då några snorungar varit på den. Jag köpte även några säsonger av Desperate housewives. Älskar serien, vet inte varför jag inte köpt säsongerna när jag är så rik.

Jao, så kommer nog sitta uppe inatt och kolla på dom. Får tvinga pojken också, men det ska nog gå han gör allt som jag säger annars får han se på andra bullar ;)


Här är Oliver, pojkens hund :O



Älskade IsaDora <3

Vilken är sötast liksom ?
Det är väl ett självklart val...

Kommentarer
Postat av: lol

oj, jag tror inte någon i hela världen bryr sig om att du är rik. vem tror du att du är egentligen? fan va patetiskt att förolämpa andra :S

kan slå vad om att du inte ens har kompisar med den attityden.

2009-05-22 @ 19:49:23
Postat av: Cassandra

Skumt att det står Copyright Danielle Strandqvist på bilden av "din" hund ... ;]

2009-05-25 @ 18:21:56
URL: http://cassandraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0