Förlåt

Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag. Men jag har ju faktiskt viktigare saker att göra. Jag vet att ni har saknat mej, men vem gör inte det liksom ?

Vad har jag gjort idag då?
skulle egentligen varit med Carl, men eftersom jag blev så jäkla arg på honom igår så dissade jag honom för mina vänner Malin och Johan. Johan är ju så snygg, rik är han också, man kanske ska ta och sattsa på honom istället.
Vi har tagit det ganska lugnt faktiskt, vi grillade i slottskogen. Fast som sagt jag är vegiterian så jag köpte med mej en sallad, den var riktigt god. Så där har vi varit den största delen av dagen. Carl har ringt och smsat som en galning till mej, att han inte ger upp ? Fattar han inte att jag fortfarande är arg om jag inte svarar, nee det verkar inte så. Vissa här i världen är ju inte lika smarta som mej.

Efter vi varit i slottskogen så tog jag en taxi hem. Fyfan säger jag om den taxituren. Chauffören var ju riktigt jobbig. Han svettades jävligt mycket också. Måste ha varit för att han för så jävla tjock. Han fick ju knappt plats i sätet. Sen kunde han inte sluta snacka heller. Han snackade BARA om hur jobbigt det var att vara taxichaufför, och hur dålig lön det var. Det kändes typ som att han menade att jag skulle ge honom några slantar. Han såg väl på mej att jag var rik och perfekt, , det syns ju långa vägar  att jag har pengar. Men fuck him, det kunde han ju bara glömma. Han får skylla sej själv om han inte pluggade tillräckligt i skolan och kunde skaffa ett bättre jobb.
Nej, aldrig mer taxi göteborg. Får bli viptaxi nästa gång, det är ju inte direkt så att jag inte har råd.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg suger åsnek*k!!

2009-05-24 @ 20:35:51
Postat av: Anonym

Att vara smart innebär tydligen inte att man behöver kunna behärska det svenska språket och stava rätt.



Din blogg är underhållande att läsa

2009-05-24 @ 20:53:19
Postat av: Lina

mmm, du som är så perfekt, kan du inte ha en bild på dig oxå, så man kan få nått o vila sina ögon på.. din perfekta värld, och antagligen perfekta blogg hade ju blivit ännu mer perfekt med lite bilder, text är ganska tråkigt, iaf med bara enbart text.. det borde ju en smart o perfekt person oxå kunnat listat ut, eller?

2009-05-25 @ 01:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0