Äntligen hemma

Det blev några timmar på allum. Är lite irriterad för jag hittade inget dyrt jag ville ha. Vem köpter billiga saker liksom ? Men jag kände ändå att jag ville ha med mej något nytt och fint hem. Så gick in i guldfynd. Jag rensade nästan hela butiken. Eller kanske inte hela men jag köpte med mej en del. Vet faktiskt inte hur mycket det gick på för jag slängde kvittot då jag inte behöver det. Om något skulle gå sönder (vilket det inte kommer att göra) då går jag ju bara och köper en ny likadan.

Well, well. Malin fick iaf med sej en del kläder hem. Dom har ju tyvärr inga dyra affärer i allum men MQ har ju en del snyggt så där handlade Malin hur mycket som hellst. Hon har en helt ny sommargarderob nu. Full med ursnygga klänningar. 

Efter vi handlat alla våra grejer så ville pojken äta på max. Jag vet inte vad det är med honom.Vill han bli tjock eller vad? Han är ju helt perfekt så varför ska han förstöra det?
Det är en väldigt ohygienisk restaurant, vem går och äter där.. Jag förstår det bara inte.
Jag förstår inte hur folk kan vara tjocka. Vem låter det gå så långt då man blir överviktig. Det är bara att gå på gymmet och träna lite, hur svårt kan det va? Sverige blir bara tjockare och tjockare. Och om ni är fattiglappar som inte har råd att gå på gym, då kan ni väl gå ut och springa istället. Det är inte så svårt.

Jaja ni kan få en bild på ett av många halsband jag köpte idag. Tog bilden från guldfynds hemsida då pappsen har kameran. Men när jag får tillbaka kameran då ska ni få se mer.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fint halsband. love it ! Har ingen blogg men kan du svara på vad de kostar ?

2009-05-23 @ 18:53:05
Postat av: SILVIA

Svar ; Det är nog för dyrt för dej kan jag tänka mej. Men runt 3000.

2009-05-23 @ 18:56:15
URL: http://silviavoneisten.blogg.se/
Postat av: Fanny

Om du nu har så mycket pengar.. varför köper du inte en till kamera bara?

2009-05-24 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0