Middagsbjudning

Hej på er. Idag ska jag på middagsbjudning kl 20.00 hos min rika väninna Helena Von Claufhoffenberg. Hon har det väldigt lyxigt hemma hos sig, så jag gillar verkligen att spendera tid med henne. Hon fyller 20 år så jag har ju självklart köpt något riktigt dyrt och fint till henne. Det gör jag varje år men nu när hon fyller 20 så slår jag på rejält. Man fyller ju bara 20 en gång. Jag kommer berätta för er sen vad jag köpt, hon läser min blogg så kan inte skriva det nu. Jag vet att ni är nyfikna och ni kommer gå in på bloggen varje minut för att ni hoppas att jag skrivit det. Men nej mina vänner ni får allt sitta ner och vänta vid datorn.
Nu ska jag ta mig ett bad i mitt lyxiga badkar, sen ska jag välja ut kläder. Funderar på att ta min vackra klänning som jag köpte i Usa. Den har diamanter, självklart äkta, den är skräddarsydd så det finns ingen som har en likadan i hela världen. Vill ni veta vad den kostade? Klart ni vill, 125,000-:kr. Det var den självklart värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0