Lär er lite om mej.

Du tycker om att:
[x] kramas - Bara fräscha människor
[x] pussas - Bara med min IsaDora
[x] prata - Jag pratar hela tiden
[x] sova - Vem gillar inte det ?
[x] gå upp tidigt - Ja, jag är ju perfekt!                 
[x] lyssna på musik -
[ ] lyssna på musik i hörlurar - Då förstör man min perfekta hörsel
[x] vara på stan - Bara om man slipper trängas med tjocka människor.
[/] vara ensam - Kan vara skönt ibland
[x] vara med kompisar - Kompisar betyder ju nästan allt.
[x] vara kär - Bara om killen har pengar.
[ ] vara i skolan - Jag har privatundervisning. Har man pengar så har man.
[x] vara hemma - Älskar mitt hus!
[x] shoppa - Bara dyrt, det visste ni väl redan ?
[x] se på film - Bara DH


Du är nöjd med:
[x] din kropp - Den har aldrig varit i bättre skick.
[x] din rumpa - Fast och Perfekt.
[x] dina bröst - Love them !
[x] din mage - Kunde inte bli slätare.
[x] dina ögon - Klarblåa ögon.
[x] ditt hår - Tjockt och glansigt, med mycket volym!
[x] din längd - Perfekt. 165.
[x] din mun - Tjocka läppar! namnam!
[x] dina ben - Fasta!
[x] dina tänder - Kan erkänna att en tand varit sne, det är fixat nu!
[x] dina händer -  Små och söta.
[x] dina fötter - Små och söta
[x] hela alltet - Perfekt helt enkelt!
[x] ditt liv - Utan pengar hade jag inte varit den jag är idag ! Alltså snygg, perfekt, vacker, ja allt det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köper hellre många billiga än ett dyrt!

2009-05-24 @ 21:23:13
Postat av: Jagheterintesune

Följer du mig via bloglovin? :) kram

2009-05-24 @ 21:47:48
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe, jag vet inte!

2009-05-24 @ 22:02:32
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: anonym

HA , HAHAHAHAHAHAHAHAH ! omg , idiot. Minst sagt, perfekt? Snarare rik, uppkäftig brud som allt är fejk på - Inget äkta. Och en riktig jävla bortskämd idiot som tror att allt går ut på pengar, hallå, vakna upp ur din feta koma?

2011-09-12 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0